Podstránky fotografie

Fulltextové vyhledávání

12. 11. Benedikt

Zítra: Tibor
Drobečková navigace

Úvod > O nás > Povinně zveřejňované informace

Povinně zveřejňované informace

Povinně zveřejňované informace dle zákona č. 106/99 Sb., § 5, odst. 1 a 2, struktura dle vyhlášky č. 515/2020 Sb. (PDF)

1. Oficiální název

Integrované centrum sociálních služeb Jihlava, příspěvková organizace

2. Důvod a způsob založení

Zřizovatel:

Statutární město Jihlava
Masarykovo náměstí 97/1
586 01 Jihlava 1

Základní účel zřízení - domov pro seniory, pečovatelské služby
Hlavní činnost - domov pro seniory, domácí péče

3. Organizační struktura

Organizační struktura
Kontakty

4. Kontaktní spojení

  • 4.1 Kontaktní poštovní adresa

    Integrované centrum sociálních služeb Jihlava, příspěvková organizace
    Žižkova 2075/106
    586 01 Jihlava

  • 4.2 Adresa úřadovny pro osobní návštěvu

    Integrované centrum sociálních služeb Jihlava, příspěvková organizace
    Žižkova 2075/106
    586 01 Jihlava

  • 4.3 Úřední hodiny

    pondělí, středa:
    7:00 - 15:30 hod

  • 4.4 Telefonní čísla

    telefon: +420 565 599 401

  • 4.5 Adresa internetové stránky

    www.icss.cz

  • 4.6 Adresa podatelny

    Integrované centrum sociálních služeb Jihlava, příspěvková organizace
    Žižkova 2075/106
    586 01 Jihlava

    Přehled technických nosičů dat, na kterých přijímáme dokumenty v elektronické podobě: USB flash disk

  • 4.7 Elektronická adresa podatelny

    Elektronická podatelna

  • 4.8 Datová schránka

    t9vt9nd

5. Případné platby lze poukázat

Číslo účtu: 26832681/0100

6. IČO

400840

7. DIČ

Centrum sociálních služeb není plátcem DPH

8. Dokumenty

9. Žádosti o informace

Prostřednictvím elektronické pošty: sekretariat@icss.cz

Prostřednictvím datové schránky (IDDS): t9vt9nd

Podání písemně na adresu sídla organizace

Poštou: Integrované centrum sociálních služeb Jihlava, příspěvková organizace, Žižkova 2075/106, 586 01 Jihlava

Osobně: v sídle organizace na výše uvedené adrese

10. Příjem podání a podnětů

Osoba určená k přijímání žádosti a vyřizování stížností, podnětů a oznámení:

Vyřizování žádostí, stížností, oznámení a podnětů provádí ředitelka školy, v případě její nepřítomnosti přijímá žádosti o poskytnutí informací zástupkyně ředitelky, tazatel obdrží odpověď / vyjádření k žádosti do 15 dnů od obdržení písemného dotazu, který splňuje všechny náležitosti dle zákona č. 106/1999 Sb. v platném znění, na ústní dotazy osobní nebo telefonické bude odpovězeno ihned, pokud to konkrétní žádost tazatele umožní.

11. Předpisy

12. Úhrady za poskytování informací

  • 12.1 Sazebník úhrad za poskytování informací

    Nebyly stanoveny žádné sazby za poskytnutí informací.

  • 12.2 Usnesení nadřízeného orgánu o výši úhrad za poskytnutí informací

13. Licenční smlouvy

  • 13.1 Vzor licenčních smluv (PDF)

  • 13.2 Výhradní licence

    V současné době nejsou Integrovaným centrem sociálních služeb Jihlava, příspěvková organizace poskytnuty žádné výhradní licence podle §14a odst. 4 zákona č. 106/1999 Sb.

14. Výroční zpráva podle zákona č. 106/1999 Sb.

  • V roce 2023 nebyly žádné informace požadovány.
  • V roce 2022 nebyly žádné informace požadovány.